FM100.7好音樂!


I'm coming out of my cage

And I've been doing just fine

Gotta gotta gotta be down

Because I want it all



It started out with a kiss

How did it end up like this

It was only a kiss, it was only a kiss



Now I’m falling asleep

And she’s calling a cab

While he’s having a smoke

And she’s taking a drag



Now they’re going to bed

And my stomach is sick

And it’s all in my head

But she’s touching his—chest



Now, he takes off her dress

Now, let me go

I just can’t look its killing me

And taking control



Jealousy, turning saints into the sea

Swimming through sick lullabies

Choking on your alibis

But it’s just the price I pay

Destiny is calling me

Open up my eager eyes

‘Cause I’m Mr Brightside



I never...

I never...

I never...



從牢裡逃出來

我很酷 一點事都沒有

心情不好算我活該

誰叫我想得到你全部



一切都從一個吻開始

怎麼落到這種悽慘下場?

就是一個吻而已

就是一個吻而已



我才剛剛睡著

她溜出門招車

她抽二流香菸

她還女扮男裝



然後他們上了床

我的胃痛到爆

這不是真的

但她的手正摸上她的胸肌



她脫掉她的衣服

快住手

我看不下去

感覺快掛掉

就讓我死吧



嫉妒心連上帝都沒輒

作夢也會想吐

狡辯都會噎到

這是我愛的代價

命運之神在召喚我

快睜大我渴望的眼

因為我叫 樂觀先生



[全部重複]



我不要....
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 alian954 的頭像
    alian954

    『 戒不掉 就像毒藥 』

    alian954 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()